HOOFDPIJN BEHANDELING

Wat is een hoofdpijnbehandeling?

Bij deze behandeling behandelen we de meest voorkomende hoofdpijn: de spierspanningshoofdpijn. Deze herkennen aan een drukkend gevoel rondom het hoofd, welke soms gepaard gaat met pijn in de nek en schouders. Wanneer je hier continu last van hebt spreken we van chronische spierspanningshoofdpijn. Deze kan het gevolg zijn van spanningen en stress, maar ook door een verkeerde of statische werkhouding.

Hoe ontstaat chronische spierspanningshoofpijn?

Hoewel de dieper liggende oorzaken uiteen kunnen lopen, worden de spieren bij spierspanningshoofdpijn continu onwillekeurig aangespannen.

Hoe verloopt de behandeling van de hoofdpijnbehandeling?

In de praktijk blijkt dat een behandeling met B0T0X (botuline toxine) goed kan helpen. Deze spierontspanner neemt de spanning die op de spieren staan weg, en helpt zo de hoofdpijn voorkomen.

13-5-2022
The Clinic Bar gaat stoppen!

Wegens verschillende visies van het bestuur gaat The Clinic Bar stoppen.
Don't worry, geplande behandelingen kunnen gewoon doorgaan en de service blijft ook bestaan.
Indien er nadien een complicatie optreedt zal Dr. Imani zoals u gewend bent voor u klaarstaan.
U kunt voor complicaties meteen mailen naar info@theclinicbar.nl. Nieuwe behandelingen
kunnen op dit moment NIET gepland worden. Wanneer duidelijk is waar dokter Imani
werkzaam zal zijn zullen alle patiënten hierover gemaild worden en zal er
een update komen op deze website.

The Clinic Bar is going to close!

Due to different views of the board, The Clinic Bar will stop.
Don't worry, planned treatments can continue and the service will continue to exist.
If a complication occurs afterwards, Dr. Imani will be at your service.
For complications you can email info@theclinicbar.nl right away.
New treatments cannot be scheduled at this time.
When it is clear where doctor Imani will work, all patients
will be emailed about this and there will be an update on this website.