Bij The Clinic Bar staat optimale tevredenheid van al onze cliënten voorop. Wij streven ernaar om jou altijd de beste zorg, kwaliteit en service te bieden.
Mocht je toch ergens niet geheel tevreden over zijn dan horen wij dit uiteraard graag zo snel mogelijk. Samen proberen we dan tot een passende oplossing te komen, zodat je alsnog met een fijn gevoel naar huis gaat.
Je kunt daarvoor een afspraak inplannen met de arts die jou geholpen heeft. Dit mag telefonisch of per mail. Mocht je dat niet fijn vinden kun je de klacht ook melden via klachten@theclinicbar.nl. Het management pakt jouw klacht dan op en zal dan met jou een 1 op 1 gesprek plannen om jouw klacht uitvoerig te bespreken.
Klachtenregeling
The Clinic Bar is aangesloten bij de klachtenregeling van Solopartners. Wil je liever je klacht bij een andere, onafhankelijke instantie indienen? Dan biedt Solopartners onafhankelijke bemiddeling en afhandeling van de klacht. Je kunt hen benaderen via info@solopartners.nl of via tel: 085-2010140